Esta setmana el nostre col·lectiu com la resta de partits de Xàtiva hem participat activament de la Setmana de la Mobilitat. Durant estos dies cada organització realitzem una activitat relacionada amb el model de ciutat que volem pel que fa a la mobilitat. De les 14 propostes presentades se’n van escollir 5 i a nosaltres ens en va tocar una de ben entretinguda, educativa i incisiva.

Dimarts 19 vam acompanyar als menuts i menudes de tercer de primària del CEIP Taquígraf Martí a posar multes simbòliques als vehicles que invadien les voreres. L’activitat porta per títol “Això és un acte incívic” i hem de dir que ha estat tot un èxit.

Ens haguera agradat no haver de posar cap “multa infantil” i que els xiquets i xiquetes no hagueren trobat cap cotxe damunt la vorera però, també és cert que ens ha sorprés gratament la reacció, implicació i solvència dels escolars. Durant l’activitat han estat ells els qui de manera proactiva ens han dirigit per “sancionar” les infraccions. Així estem construint una ciutat més cívica i integradora de totes totes.

Enhorabona!