COMPROMÍS Xàtiva ha celebrat este matí el seu tradicional esmorzar de Fira acompanyat per militants, simpatitzants i representants dels governs locals de la comarca així com de la resta de comarques centrals. Enguany cap destacar la presència de Ferran Puchades, Secretari Autonòmic de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques; Francesc Gamero, Subsecretari de la Vicepresidència i conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives; Josep Miquel Moya, Director General d’Esport; Ximo López, Director Territorial de Cultura i Esport, i membre de la Comissió Mixta de Patrimoni de Xàtiva; Isabel Serra, Directora Territorial de la Conselleria de Polítiques Inclusives; i Josep Manel Garcia Company, director de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

A més de les tres regidores de COMPROMÍS Xàtiva, Cristina Suñer, Pilar Gimeno i Empar Penadés.

Després de l’esmorzar al bar de “La Vella”, els i les assistents han participat de l’ambient firer amb una passejada per la Fira i han atés els diversos mitjans de comunicació. Posteriorment han acabar la jornada assistint a la mascletada.