El col·lectiu del BLOC de Xàtiva participa activament en el congrés nacional d’aquest cap de setmana

Xàtiva, 25 de setembre de 2012

Aquest cap de setmana se celebra el 6é Congrés del Bloc Nacionalista Valencià, congrés que ha de definir quin ha de ser el paper del BLOC en la Coalició Compromís i com s’ha d’articular la seua participació, ratificar les normes de funcionament de la Coalició i marcar les línies de l’acció política per al futur. En el congrés s’aprovaran els nous estatuts que inclouen la participació en Compromís i una ponència política que amb el títol ‘Construïm l’esperança, per un horitzó de vida digna’, vol donar resposta a molts dels problemes de la societat actual amb unes apostes dins de la línia d’actuació de la Coalició Compromís. El col·lectiu de Xàtiva del Bloc Nacionalista Valencià ha participat activament en el debat de les ponències i aportarà nou delegades i delegats (5 dones i 4 homes) al congrés que s’ha de celebrar dissabte i diumenge en la Universitat Politècnica de València. Així mateix, també s’ha convidat a tot el col·lectiu i als simpatitzants a estar presents en el congrés, per tal de participar del debat d’idees que es produirà aquest cap de setmana, i que vol ser l’aportació del BLOC a l’alternativa de govern en la que està convertint-se la Coalició Compromís.

Ara també s’ha sabut que la portaveu de BLOC-Compromís a l’Ajuntament de Xàtiva, Cristina Suñer, forma part de la candidatura a l’executiva nacional que encapçala Enric Morera com a secretari general. Suñer participarà en l’àrea de Serveis Polítics coordinant les diferents iniciatives a les institucions on el BLOC té presència a través de la Coalició Compromís, les Corts Valencianes, el Congrés de Diputats i les Diputacions Provincials. Suñer ha declarat que es troba “molt contenta i il·lusionada per participar en primera línia d’aquesta nova etapa, assumint la responsabilitat que suposa la coordinació de les iniciatives parlamentàries i orgullosa de participar d’una executiva paritària, que estarà formada per 12 dones i 12 homes, a més del secretari general, Enric Morera.”