Fran Ferri: “Aquesta trobada es molt important perquè reunirà a tots els regidors i regidores de tot el territori del País Valencià”

A la seu de Coalició Compromís de Xàtiva ha tingut lloc la roda de premsa on Fran Ferri i Maria Tovar han donat a conèixer les activitats que es duran a terme a la Trobada Ideacció 1.0: “Polítiques de Joventut en temps de crisis” que es realitzarà a la capital de la comarca de La Costera el proper cap de setmana, del 13 al 15 de Setembre al Alberg Casablanca.

Maria Tovar, coordinadora de Joves amb Iniciativa, ha explicat el programa que seguirà aquesta trobada, fent especial menció a una de les activitats mes interessants, com per exemple, la taula rodona que estarà moderada per Pere Fuset, Vicepresident del CJCV i dirigida per Carmen Robles, expresidenta del Consell de la Joventut del País Valencià; Xavi Ochando, de Joventut de Vila-Real, i Jesús Martí, President de l’Associació de Profesionals de la Joventut, baix el lema “La realitat de les politiques de joventut locals”.

Altres activitats que es portaran a terme a aquesta trobada seran: una xerrada per l’Associació de Professionals de la Joventut  sobre les noves polítiques de joventut en temps de crisis; un panell d’experiències baix el títol Si, es pot? on Marian Campello parlarà de l’Escola Oberta d’Estiu de Carrús i on Vicent Muñoz, tinent d’alcalde i regidor de Joventut de La Font de la Figuera contarà com fer polítiques de joventut des d’un poble menut, i, per últim, un taller per a joves dirigit per Rafa Oliver on es treballaran les diferències entre l’emprenedor i el buròcrata,  i al mateix temps, s’explicarà que es la intel·ligència política per innovar en les polítiques actives de joventut.

Per un altra banda, Fran Ferri, diputat a les Corts Valencianes per Compromís i Secretari General del Bloc Jove ha volgut ressaltar que aquesta trobada es la primera que reunirà a tots el regidors i regidores de Compromís de Joventut de tot el País Valencià, i que, a mes a mes, podrà acudir totes aquelles persones que formen part o no, d’algun partit de la Coalició.