Suñer: “Davant l’hermetisme del PP i la negativa a les nostres propostes, nosaltres farem de mitjancers entre la ciutadania i l’Ajuntament”

Xàtiva, 13 de novembre de 2013

Després que la setmana passada l’equip de govern del PP ni tan sols accedira a discutir la proposta de COMPROMÍS de establir formes de participació de la ciutadania en els pressupostos municipals, com ja es fa en moltes ciutats del nostre país, la portaveu de COMPROMÍS Xàtiva, Cristina Suñer, ha anunciat que el col·lectiu arbitrarà mecanismes per a traslladar les propostes de la ciutadania a l’equip de govern, els accepte o no.

Suñer ha declarat que “nosaltres creiem en la participació ciutadana i pensem que tota la ciutadania ha de decidir que es fa amb els seus diners, però sembla que l’equip de govern del PP amb Rus al capdavant continua pensant que, una vegada aconseguida la majoria absoluta, encara que siga amb menys de la meitat dels vots, poden decidir ells sols què es fa amb els diners de totes i tots.”

El col·lectiu recollirà propostes a través del correu electrònic i en l’horari d’atenció, dimarts i divendres de 11h a 13h en el despatx del tercer pis de l’Ajuntament, i dimecres de 18.30h a 20h en la seu de la coalició, al carrer hostals número 17. Una vegada el grup municipal tinga a la seua disposició els pressupostos, la ciutadania es podrà informar d’ells en l’horari d’atenció, i fer consultes també pel correu electrònic, per tal que les propostes estiguen basades en el pressupost que proposa l’equip de govern. Posteriorment, aquestes propostes se sotmetran a votació en la pàgina web, i les que obtinguen majoria seran transformades en esmenes que presentarà el grup municipal, i que hauran de ser discutides en el ple extraordinari al que es veurà forçat l’equip de govern per no haver escoltat la ciutadania abans en el procés de l’elaboració del pressupost.