Suñer: “Pla de la Mesquita necessita una reforma demanada per la direcció del centre i sols s’ha respost amb diferents reformes parcials

Xàtiva, 27 de novembre de 2013

Arran la publicació dels pressupostos de la Generalitat Valenciana per a l’exercici 2014, que a dia d’avui estan en tràmit, el grup municipal COMPROMÍS Xàtiva ha presentat un total de quatre esmenes:

La primera d’elles fa referència al Centre d’Especialitats l’Espanyoleto, on demanen una reforma integral del mateix ja que amb anterioritat s’havien destinat alguns diners al projecte, però a hores d’ara, està abandonat. El que volen aconseguir amb aquesta esmena es que es reprenga el projecte i el disseny; i que es planifique la construcció utilitzant els anys que facen falta per a dur-ho a terme.

La segona esmena fa menció a la necessitat de realitzar un projecte i un estudi per a determinar la planificació i posterior construcció d’un nou centre de salut a la zona est de la ciutat de Xàtiva.

El centre d’Educació Especial ‘Pla de la Mesquita’ també te espai a les esmenes presentades per el grup municipal. En aquesta ocasió, COMPROMIS Xàtiva explica que des de la direcció del centre s’ha demanat una reforma de les seues instal·lacions, però que només s’ha respost amb diferents reformes parcials, enguany, del sostre.

A l’última esmena, el grup BLOC COMPROMÍS, encapçalat per Cristina Sunyer, demana la implantació d’un Centre Comercial de Centre Ciutat a Xàtiva. Aquesta qüestió va inclosa al programa electoral d’aquest grup: “necessitem finançament, pot ser que ho faça directament la Generalitat o que ho faça l’ajuntament amb la subvenció”. A més de demanar la implantació d’un Centre Comercial, creuen necessari i oportú la creació d’un Pla Director i la implantació d’una Gestió Comercial.