En aquestes visites s’entrega el menjar arreplegat gràcies al repte #DandoLaLata Xàtiva.

10.11.2020 – Dissabte passat, integrants del col·lectiu jove de Compromís Xàtiva van reprendre les seues visites habituals al refugi de la SPAX. Aquestes visites van haver de ser paralitzades a causa de l’estat d’alarma el passat mes de maig, però des del col·lectiu s’ha mantingut el contacte amb la protectora d’animals de la ciutat. En aquestes visites, Compromís fa entrega del menjar recol·lectat gràcies al repte #DandoLaLata.

En aquest sentit, Mónica Varela opina que “estem molt contents de la gran acollida que té el repte. Gràcies a aquestes donacions la protectora ha rebut grans quantitats de pinso i llaunes al llarg d’aquest any. Els xativins ens han demostrat així la seua preocupació pel benestar dels animals a la ciutat. Els animals també són part de la ciutat i els hem de cuidar. “.

Durant l’estada al refugi Ferran Minguet sempre conversa amb els diferents voluntaris. “Les nostres visites ajuden molt als voluntaris i sempre ens reben amb un somriure. Mari Carmen i Salva sempre ens comenten les novetats del refugi i analitzem la seua situació i pensem com els podem ajudar”. A la visita els joves, a banda de portar aliments, passegen a aquells gossos que encara no tenen padrí.